donderdag 20 november 2008

Slotbijeenkomst 4 december OBD

Van Anki Veltien heb je een uitnodiging ontvangen voor de slotbijeenkomst van 23 dingen, op donderdag 4 december bij de OBD.


Lijkt je dat leuk? Geef je dan op en ga daar naar toe. Ik verwacht wel dat dit een bijzondere, inspirerende en leuke bijeenkomst zal worden.


Voor Hardenberg, Dalfsen en Staphorst kunnen we misschien in januari/februari 2009 een slotbijeenkomst organiseren. Dan verwacht ik dat eigenlijk iedereen zover is (bij of voorbij ding 20).


Je mag die morgen ook naar Staphorst komen en je medecursisten een handje helpen. Of zij jou. Het is maar hoe je het bekijkt en hoe het loopt.


Als je naar de bijeenkomst op de OBD gaat, krijg ik dan een uitgebreid verslag van je op je weblog of praat je me even bij over wat er gebeurde en wat je er van vond?


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Omdat ik klaar ben met mijn 23 dingen lijkt het me erg gezellig om naar de slotbijeenkomst te gaan in Nijverdal. Ik ga me hier wel voor opgeven en zal er verslag van doen op mijn blog.
Heb al een 23 dingen lied gespot die ik op mijn blog ga plaatsen.

pippilangkous zei

Ik ben druk bezig met de laatste dingen en heb me ook opgegeven voor de slotbijeenkomst. Verslag volgt uiteraard!