woensdag 21 mei 2008

10-Delicious!

In het verleden heb ik me al eens op Delicious gestort, maar ik realiseer me dat ik toen te snel en te gehaast en te ongericht hiermee bezig was. Tja, en dan levert het op een gegeven moment niet het plezier dat je er van verwacht. Links laten liggen, dus.

Met deze uitleg en nieuwe interesse naar de mogelijkheden gekeken. Dit is een prachtig instrument voor onze inlichtingenpc's. Om dat allemaal op elke pc in een favorietenlijstje bij te houden, dat is zo 1.0!
Dit wordt leuk, handig, makkelijk!

Ondertussen worden mijn favorieten geimporteerd. Even kijken, is ie al klaar? Het duurt even, maar dan heb je ook wat.

5 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

Links laten liggen. Dat is grappig! :-)

Had je er zes? Als je er meer had: standaard staan de geimporteerde favorieten op niet zichtbaar voor de community. Prima als dat voor jou niet hoeft. Anders kun je ze - helaas stuk voor stuk - veranderen in openbare links door op share te klikken

En als je d'r echt veel hebt, is het aanmaken van bundles (rechtsonder) - dat zijn bredere categorieën - een aanrader!

Het wordt mooier en mooier :-)

Jan te Bokkel zei

Ik had van mijn thuispc geimporteerd. Handig dat niet meteen alles zichtbaar is voor anderen, aan de andere kant: dat een voor een langs lopen is ook een crime (ik had er 106 geimporteerd).
Nu heb ik van mijn werkpc een upload gedaan. Ik heb er weer ruim 100 bij, ik zit nu op 222.

Een paar geshared, de rest komt later.

23 Dingen zei

Je moeite is beloond met de opname in het vriendennetwerk van 23 Dingen. Da's toch een hele eer, niet waar? Ik ben wel benieuwd naar je collectie!

essen2punt0 zei

Mooi gedaan!
Het grappige was dat ik in eerste instantie behoorlijk sceptisch was. Niet zozeer door de tool, ik gebruik al heel lang Igoogle naar tevredenheid, maar meer door de verschrikkelijk beroerde opmaak. :)

Maar daar ben ik zo langzamerhand aan gewend. En inderdaad: bijzonder handig! Plus dat de plugins voor firefox en explorer bijzonderder handig zijn!

eucalypta zei

Hallo hardaja,

Even aan Pinokkio laten zien hoe je een reactie plaatst.
Groet,
Eucje