dinsdag 15 juli 2008

17 Web 2.0

De lijst van Frankwatching heb ik doorgelopen.

Speciaal heb ik naar wat Online business software, Online storage, Project Management & Team collaboration en tenslotte naar Mijnalbum.nl gekeken.
Het meeste is sterk Engels/Amerikaans, vaak vast wel handig, maar kun je er - ook gedurende langere tijd - op vertrouwen dat dit soort zaken online blijft? Dat lijkt me essentieel, met name als je met meerdere mensen van dit soort zaken gebruik gaat maken.
Mijn album is wel aardig, maar zo'n site staat of valt natuurlijk met het aantal foto's dat er op staat en dat is heel wat - maar toch vast veel minder dan bij Flickr. Veel reclame en minder functionaliteit. Ik weet niet of ik dit veel ga gebruiken.

Vandaag op de site van Dalfsen-Nieuwleusen een pagina met uitleg over Zelfbediening toegevoegd.

Voor naast de website van Hardenberg een nieuw blog gestart. Ik ga daar mee experimenteren. Het is mijn bedoeling om daar meerdere personen berichten op te laten zetten en vanuit de website naar berichten op dat weblog te verwijzen.

Dit zijn toch concrete dingen die zonder 23dingen niet gebeurd zouden zijn!

Geen opmerkingen: